Lontoo

Mä vietin viime viikon lähes kokonaan Lontoossa, mutta tällä kertaa työn merkeissä: kyseessä oli meidän IB-ykkösten opintomatka ja ryhmänohjaajana olin mukana yhtenä valvojista. Pitkän selostuksen sijaan tällä kertaa reissusta on luvassa lähinnä kuvia, koska ain't nobody got time. (Kuvien jälkeen luvassa kuitenkin lyhyehkö kuvaus reissusta.)


St. James' Park

Westminster Abbey – tourist mode was on


Ducky at St. James' Park (Jennan ikuistamana)

Notting Hill

Vegetarian Fish & Chips pubissa, jonka nimeä en muista 

Le Pain Quotidienin breakfast bowlit <3

Science Museum

The doors

Camden

Fave!

Those initials tho

Lisää Notting Hilliä, koska lemppari

Lemonadin' at Swan (myös ainoa selfie, jonka otin koko reissulla)

Le Pain Quotidienin ihana Detox Breakfast Bowl <3 


Muutama sana reissusta: meillä oli kaiken kaikkiaan todella onnistunut matka, vaikka kotiin tultiinkin hirvittävän väsyneinä. On meillä vaan fiksuja ja vastuuntuntoisia opiskelijoita. Tää oli mun neljäs kerta Lontoossa, mutta odotan seuraavaa kertaa jo nyt. Olin ensimmäistä kertaa elämässäni myös musikaalissa (The Phantom of the Opera), josta syttyi kova palo päästä pian uudelleen. Seuraavalla kerralla ohjelmaan tulee kuulumaan siis ainakin toinen musikaali, Natural History Museum (valitettavasti jäi välistä tälläkin kertaa), aamupala Le Pain Quotidienissä (taas!) ja haamubussiajelu, jonka väliin jäämistä surettiin kovasti Jennan kanssa.

Lämmin suositus myös meidän omatakeisen tyylikkäälle ja siistille hostellille, Wombat's City Hostel,  jonka henkilökunta oli erittäin ymmärtäväinen ja auttavainen meidän iiison oppilaskatraan kanssa. Mulla on meidän majoituspaikasta oikeastaan vain yksi negatiivinen sanottava: eräs kaljaa kittaava hostellin (työvuoronsa jo lopettanut) työntekijä yritti iskeä mua mun oppilaiden edessä ja "vitsikkäästi" osallistua meidän valvontatehtävään. So many levels of no thanks.

Comments